Nyheter från Turkiet!

Shit vilken dålig uppdatering, men orkar inte betala massa cash för att sitta på internet cafe här i Turkiet.
Ville bara säga att jag fortfarande lever, trots denna hettan!
Ville också bara säga att allting är super & att jag & familjen snart ska ut till ett shoppingställe med också många fina restauranger snart, som ligger jättenära hotellet, I love it.
Vårat hotell är verkligen underbart, aktivitetsledare som är jätteschyssta & roliga,
stort poolområde, nära till det knallturkosa havet & allting är bäst!
Kommer nog inte blogga något tills jag kommer hem till Sverige igen, inte nu på torsdag,
men nästa torsdag.
Imorgon ska vi på båttur, som jag ville.
Man får bada i grotta, hoppa från klippor, om man har tur se delfiner & bada på massa ställen,
jag längtar!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: