Ingen lust.

Går nog och lägger mig snart.
Måste bara duscha & fixa mitt ansikte och kropp först.
Det finns inget roligt på TV, datorn är tråkig, mitt comviq kompis har gått ut & mina pengar är också slut.
Kan det bli mycket bättre?
Ja.
Har skrivit upp alla frågor & svar från frågestunden på ett papper nu,
när jag orkar skriver jag in allt på datorn med.
Ska nog läsa lite nu i boken 'Om jag kunde drömma'.
Det är ju Twilight serien!:D
Gillar vanligtvis inte att läsa, men har försökt läsa lite nu de senaste veckorna,
långsamt men ändå, boken är faktiskt bra.
Det är mammas, hon fick den i mors dag present av oss.
Men jag bloggar mer imorgon!
Kyssar

Bjuder på några bilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: