Hemma!

Har tappat typ alla mina läsare pga att jag inte kunnat blogga på 2 veckor..
Hjälp mig gärna att höja statistiken igen.

Jag är hemma i kalla Sverige igen, usch.
Vill bara tillbaka till underbara Turkiet.
Grät hela dagen igår, ville inte åka hem.
Jag hatar resor, nej det gör jag inte,
men jag hatar när man ska åka hem,
då gråter jag alltid floder = alla glor.
Jag har iallafall haft det hur bra som helst
& när jag hinner/orkar så ska jag bjuda på några bilder,
det lovar jag er.
Men jag tänker inte lägga upp alla bilder,
för med bara mobilen har jag tagit 900 bilder, hehe.
Har också filmat showerna, bäst.
Jag älskar showteamet, de var fantastiskt duktiga
& verkligen supergulliga och trevliga,
kärlek till er!
Jaja, jag har inte så mycket mer att säga än att jag är sjukt trött
& är vit, alltså inte brun.
Syster min har feber, och det skulle inte förvåna mig om jag också har det,
för jag vakna imorse & hade så jäkla ont i magen,
och har haft det hela dan + att jag har frysit som en stucken gris hela dan..
Menmen, sånt är livet.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: