Ointressant.

Hade en fin dag igår med tjejorna.
Vi köade utanför insläppet till Lotta på Liseberg från klockan halv 3,
det var verkligen hur mycket folk som helst där,
antagligen pga att Eric Saade kom dit.
Omg, jag fick ögonkontakt med han några gånger..
Så söt.
Vi hade ballaste skylten & helt okej platser.
Typ åttonde raden eller nåt.
När det var slut gick vi till autografhörnet, hamnade liksom på andra/tredje raden till stängslet.
Efter oss var det så proppat att man inte kunde andas.
En började röka & jag tål inte det, så kunde knappt andas från halsen.
Och jag är så förkyld så kan knappt andas från min näsa heller,
så det blev lite kaos, så jag trängde mig ur gråtande..
Så inga autografer för mig igår då, men jag bryr mig faktiskt inte,
det kommer fler tillfällen.
Dessutom är jag sjuk nu så.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: